Hieronder een typisch voorbeeld van de westerse methode: iets is gezond, ze gaan het concentreren waardoor de stoffen die het lichaam nodig heeft om het op te nemen eraan ontrokken worden, en daardoor wordt het in plaats van een steun een aanslag op het lichaam, waarna ze de conclusie trekken dat het dus ongezond is. Jammer, misleidend en erg gevaarlijk.

 

 

Het Wortelsap-dilemma

Voor mij is de eerste wet van de voedingsleer: te veel van iets gezonds is ongezond. Caroteen is daarvan een mooi voorbeeld. Caroteen is de oranje stof uit worteltjes. Officieel heet het beta-caroteen, en het zit behalve in worteltjes ook in donkergroene groentes zoals boerenkool, broccoli en spinazie.

Caroteen kan in de darmen worden omgezet in vitamine A. Omnivoren halen hun vitamine A kant en klaar uit leverworst, kaas en boter, maar voor veganisten zijn groenten de belangrijkste bron. Vitamine A is nodig voor je ogen.

De caroteencontroverse gaat niet over ogen, maar over de vraag wat caroteen doet op kanker. Al lang is bekend dat het toedienen van caroteen aan ratten en muizen kanker voorkomt. Mensen met een hoog caroteengehalte in hun bloed hebben ook minder kans op kanker dan mensen met weinig caroteen in hun bloed. Caroteen in het bloed is afkomstig uit het eten: hoe meer worteltjes of broccoli iemand eet, des te meer caroteen zit er in zijn bloed. Het feit dat mensen met veel caroteen in hun bloed minder kans hebben op kanker suggereert dus dat het eten van groenten met veel caroteen de kans op kanker verkleint. Het is geen definitief bewijs, want er zit meer in broccoli dan alleen caroteen. Broccoli- eters zijn in vergelijking met hamburger-eters bovendien hoger opgeleid, rijker en slanker, ze eten minder vlees, ze roken minder en ze sporten meer. Je weet daarom niet of ze minder kanker krijgen dankzij de groenten of dankzij die andere gezonde dingen.

Om dat uit te zoeken was een gecontroleerd experiment nodig waarin het enige verschil was hoeveel caroteen de mensen aten. Het eerste dergelijke experiment werd twintig jaar geleden gedaan in Finland. Dertigduizend rokers kregen dagelijks een gele capsule te slikken. Bij de helft van hun zat daar 20 milligram caroteen in en bij de andere helft niet. Voor het overige waren de groepen precies gelijk.

Het onderzoek had een onverwachte uitkomst. De caroteenslikkers kregen 18% méér longkanker dan de mensen die lege capsules hadden geslikt. Twee jaar later werd hetzelfde gevonden in een Amerikaanse studie bij 18000 mannen en vrouwen die rookten of met asbest hadden gewerkt. Bij hun veroorzaakten de caroteencapsules zelfs 36% meer kans op longkanker.

Dat viel tegen. Welk onderzoek moest je nu geloven? Bij ratten en muizen werkte caroteen beschermend, maar een mens is geen muis. De vergelijking tussen broccoli-eters en fastfood-eters suggereerde ook dat caroteen beschermde tegen kanker maar die mensen verschilden in zoveel andere dingen. Tegen de Finse en Amerikaanse experimenten was daarentegen niets in te brengen: het enige verschil was de caroteen. Het waren twee grote, zorgvuldig uitgevoerde experimenten van hoge kwaliteit, uitgevoerd door onafhankelijke wetenschappers, en uit allebei bleek onweerlegbaar dat caroteen kanker veroorzaakte bij mensen.

Je zou verwachten dat caroteencapsules meteen werden verboden, maar dat gebeurde niet. Pillen met hoge doses caroteen zijn nog steeds te koop. De verklaring daarvoor is misschien dat de regelgeving voor kankerverwekkende stoffen is ingesteld op experimenten met proefdieren. Omdat caroteen bij muizen en ratten geen kanker veroorzaakt is het voor de regelgevers lastig het te verbieden. Bovendien is de gedachte dat groenten eten beschermt tegen kanker intussen een eigen leven gaan leiden, en beleidsmakers gaan daar niet graag tegenin door een typisch groentenbestanddeel als caroteen officieel kankerverwekkend te verklaren.

Het staat echter als een paal boven water dat pillen met grote hoeveelheden caroteen kanker veroorzaken bij rokers. Bruiningspillen kunnen twee keer zoveel caroteen bevatten als de capsules die in het Finse onderzoek kanker veroorzaakten. Neem die dingen dus niet als je rookt. Als je niet rookt trouwens ook niet, want wie bewijst dat ze voor niet-rokers wel veilig zijn?

Een Salomonsoordeel over worteltjes is minder eenvoudig te vellen. Het caroteen in worteltjes is hetzelfde als dat in capsules. Maar in worteltjes zit veel minder caroteen dan in capsules. Wie twee keer per week worteltjes eet krijgt daaruit twintig keer minder caroteen binnen dan de vrijwilligers in de Finse en Amerikaanse studies binnenkregen uit hun capsules. Worteltjes eten zal geen kwaad doen. Een glas wortelsap levert echter evenveel caroteen als een Finse capsule. Doe daarom kalm aan met de wortelsap, want teveel caroteen is niet gezond.

Uit: De Volkskrant, katern Hart en Ziel, 10 mei 2008.
 

http://www.mkatan.nl/columns-en-kranten/volkskrant-columns/10-het-wortelsap-dilemma.html

More evidence links calcium supplements to heart attacks

Calcium supplements, widely taken by older people to prevent bone fractures, may be doing more harm than good, a large new study suggests.

Researchers tracked nearly 25,000 European adults for 11 years, and found that people who reported regularly taking calcium supplements were more than twice as likely to have a heart attack as those who didn't use any supplements.

Only the use of calcium supplements, and not overall calcium intake, was associated with an increased risk of heart attack. In fact, people who consumed higher amounts of calcium from foods, such as milk and other dairy, tended to have a lower risk of heart attacks than people who consumed less.

Health.com: Heart trouble? 30 herbal remedies to avoid

The new study, which appears in the journal Heart, adds to the preliminary yet growing evidence that calcium supplements may harm the heart. Since 2010, two separate studies that re-analyzed existing data have reported a similar link betweencalcium supplements and heart attacks.

"Calcium is an important mineral," says Sabine Rohrmann, Ph.D., the senior author of the new study and an epidemiologist at the University of Zurich, in Switzerland. "However, we probably do not need mega-doses of calcium, and the current recommendation"—1,000 to 1,200 milligrams for most U.S. adults—"can be met by a balanced diet that includes (low-fat) milk and dairy products."

Older people who don't tolerate dairy products well could try mineral water or calcium-rich vegetables, such as certain types of cabbage, Rohrmann adds.

Health.com: 11 foods for healthy bones

Why is calcium from food any different than calcium from supplements? Experts aren't entirely sure, but one factor may be that supplements tend to release their calcium in a single flood rather than a slow, steady stream.

Calcium, along with cholesterol, is one of the substances that contributes to the hardening and narrowing of arteries (atherosclerosis). For reasons that remain unclear, when calcium levels spike suddenly, the calcium appears more likely to end up in plaques that line artery walls, a major culprit in heart attacks.

"People who take supplemental calcium have a surge in [blood] calcium levels, and we know that surge increases calcium uptake in atherosclerotic plaques," says Christopher Cove, M.D., assistant director of the cardiac catheterization lab at the University of Rochester Medical Center, in Rochester, N.Y.

On the other hand, Cove says, "Calcium from your everyday diet is digested slowly, and it's also not the high concentration you get from tablets."

Health.com: 10 healthy calcium-packed recipes

For now, though, there are more questions than answers. The new study, known as an observational study, is the first of its kind to look at the link between calcium supplements and heart attacks, and it has several important blind spots that will need to be explored in future research.

Notably, only about half of the supplement users in the study itemized which vitamins and minerals they took, so the authors likelymissed some people who took calcium supplements, potentially skewing the results. And only about 1.5% of the study participants had a heart attack during the study, limiting the power of the findings.

In addition, as in all observation studies, unknown factors may have contributed to heart attacks. Although the authors controlled for a wide range of health measures and behaviors, it's possible that calcium-supplement users were more vulnerable to heart attacks for reasons that had nothing to do with the supplements.

Health.com: Surprising heart attack risks

Even these tentative findings could lead doctors to reconsider the use of calcium supplements, however.

Many postmenopausal women take calcium supplements to preserve their bone health as they age, but as an editorial accompanying the study suggests, the effectiveness of calcium supplements in preventing bonefractures appears to be so modest that it may not outweigh even a potential, still-unproven heart risk.

"Recommending calcium supplements may not be the right thing to do," Cove says.

Copyright Health Magazine 2011

http://thechart.blogs.cnn.com/2012/05/23/more-evidence-links-calcium-supplements-to-heart-attacks/

 

links | Wie ben ik? Who am I? | OOR4U Guilde | Information on vaccinations on this website: | Information on cancer on this website | Naturally, Happily, Healthily, Toxin Free Diet and Care (e4dc) | Voorwoord en Inleiding Geraffineerdesuikergevoeligheid, en contactgegevens Scentses | | Wat is geraffineerdesuikergevoeligheid en Waarom worden bij geraffineerdesuikergevoeligheid sommige suikers wel en andere niet verdragen? | Wat is suiker? Bouw van suikers/koolhydraten | Snelle en langzame suikers | Bloedsuikerspiegel en hormonen | Wat is het verschil tussen tot nu toe omschreven hypoglykemie en geraffineerdesuikergevoeligheid? | Het verschil tussen hypo's en hypers bij suikerziekte , bij hypoglykemie en die bij geraffineerdesuikergevoeligheid. Waarom blijft de adrenaline reactie aanhouden?Hoe is het mogelijk dat er zo snel na geraffineerdesuiker inname al een reactie plaat | Verschillende soorten hypoglykemie en andere hormoongebonden complicaties bij geraffineerde koolhydraten vertering/opname en bloedsuiker instandhouding Overeenkomsten en Verschillen tussen Geraffineerdesuikergevoeligheid en ADHD | Kunstmatige suikers | Geraffineerdesuikergevoeligheid in de praktijk | Gewoon Genietend Gifvrij Gezond dieet en verzorging (G4dv) | Waarom is de informatievoorziening over E-nummers en plotselinge extreme humeurigheid na inname van geraffineerde suiker zo gebrekkig?Misinformatie en schijnonderzoeken over plotselinge extreme humeurigheid na inname van geraffineerde suikerInformatieve | Informatievervuiling: Onwetendheid, Slordigheid, of Opzettelijke Misleiding? | Conclusie | Bronverwijzingen | Bijlagen 1 t/m 7monosachariden, 2. Disachariden, 3 polyol, 4 producten met aspartaam, 5 Giftige E nummers in degelijk lijkende produkten, 6 Safety card Natronloog of te wel E524, toevoeging van sommige cacao merken!, 7 Soja, | Appendix 7a Sucralose | Bijlage 8 Vitaminen, Mineralen, Sporenelementen, Eiwitten, Vetten, Koolhydraten in Voedingsmiddelen, Kruiden | Bijlage 9 Himalayazout | Bijlage 10 Toxic Ingredients You Should Avoid | Bijlage 11 Bijwerkingen Ritalin(Methylfenidraat) | Bijlage 12 Aspartaam, hoe een stof wat gaten in de hersens van muizen brandt veilig voor menselijke consumptie werd bevonden. | Bijlage 13 Hypoglycemia | Bijlage 14 Budwig | Bijlage 14a Geitenmelk: waarom het lichter verteerbaar is dan koemelk | Bijlage 15 E nummers | Bijlage 16 Cadeaus om te vermijden | Bijlage 17: Dieetmaatregelen tegen kanker | Bijlage 18 "Hoe tanden in elkaar zitten." | Bijlage 19 kankercellen uitroeien door suikers te vervangen door gezonde vetten | bijlage 20 meer over kankergenezing | bijlage 21 Zuurzak Soursop | Bijlage 22 Crisis en oplossingen: roggker=recht op gezondheid, geluk, kennis en rechtvaardigheid | Bijlage 23 Milieuschandalen (hier stond eerst de G4dv, die is verplaatst naar de beginpagina) | Bijlage 24 Het Echte Nieuws over gif in het milieu | Bijlage 24 a Hout | Bijlage 25 vooronderzoek G4dieet | Bijlage 26 Vooronderzoek TVtandpasta | Bijlage 27 Voorbeelden van de denkfout in de Westerse Medische Wetenschap, waardoor ze steeds de plank misslaan als het aankomt op bepalen wat gezonde voeding is: Calcium en beta caroteen | Bijlage 28 Kruiden | Bijlage 29 Vitamines, Mineralen, eiwitten, vetten em koolhydraten | Bijlage 30 Gevaar van magnetron en vooral van in voedsel in plasticbakken verwarmen | bijlage 31 Schema voedingsmiddelen:vitamines, mineralen, eiwitten, vetten en koolhydraten | Bijlage 32 Schema Bedenkelijke stoffen, E-nummers, toevoegingen, giffen | Gifvrij dieet en Gifvrije verzorging | Bijlage 33 kankerbestrijding | bijlage 34 Het gevaar van pinda's | Bijlage 35 Proteïnen in yoghurt | Bijlage 36 Eten uit de natuur | Bijlage 37 Superfoods: a.Aloë Vera, b.Omega 3-6-9 olie, c.Kefir, d.Kombucha, e.Yoghurt, f.Cranberrysap,g. Gember, h.walnoten, i. zonnebloempitten, j. bosbessen, k.zeewier, l.wortelsap, m.ginkgobiloba,n. guldenroede, o.peu dárco, p. driekleurig | Bijlage 37 a. Aloe Vera | Bijlage 38 The Problem with Wheat | Bijlage 39 Himalaya Zout vs De rotzooi die voor zout doorgaat | Bijlage 40 Benefits of Goats milk over Cows milk | Bijlage 41 The problem with most vegetable oils and margarine | bijlage 42 for healthy bones calcium, vitamin D, vitamine k2, magnesium, trace elements | Bijlage 43 The dangers of acrylamide (carbohydrates baked above 210 degrees Celcius) | Bijlage 44 Gevaren van plastic, aluminium en andere verpakkingsmaterialen | bijlage 45 Dangers of Fishoil and better sources for omega 3 | bijlage 46 fruit tegen kanker (aardbeien, cranberries etc) | bijlage 47 Hoog tijd voor een nieuwe schijf van 5 | bijlage 48 Uitleg hoe inentingen autisme veroorzaken door glutamaat productie in de hersenen te stimuleren wat schadelijk is voor de hersenen en voor de hersen ontwikkeling | bijlage 49 Korte Geschiedenis van Monsanto, pagina van Dr Mercola± In Amerika vechten ze voor wat hier heel gewoon is±etiketten waar op staat wat er in voedsel zit. | Bijlage 50 Nep ADHD diagnoses | Bijlage 51 Vrouw vertelt over uitgelekt NASA document over oorlog tegen de mensheid | bijlage 52 Bij medicijn dat zogenaamd cholesterol verlaagd juist 52$ hogere kans op plak in de aderen rondom het hart/ 52@ higher chance of heart plaque when tajking certain cholesterol lowering medicines. | Bijlage 53 Welke oliën zijn veilig om te verhitten? | Bijlage 54 Dr Mercola over Genetisch Gemanipuleerd voedsel"de tekenen dat de hegemonie van Monsanto begint te tanen | bijlage 55 Dr Mercola: genetisch gemanipuleerd voedsel: ontworpen om insecten te doden, maar het maakt ook onze cellen kapot. | Bijlage 56 Dr Mercola Alzeheimer detectie methode, en g4dv ook preventief voor Alzheimer | Bijlage 57 Het einde van het antibiotisch tijdperk aangebroken door toenemend aantal antibiotica resistente bacteriën, Ook hierop is de g4dv een antwoord. | Bijlage 58 Vaccinaties gaan om geld, niet om ziektebestrijding | Bijlage 59 Artikel Dr. Mercola over kankerverwekkende zaken in persoonlijke verzorgings- en huishoud producten | Bijlage 60 Dr. Mercola: Pesticiden kunnen neurologische schade aanrichten, gebruik liever etherische olie voor huisdieren en plant liever goudsbloem in de tuin | Bijlage 61 5 miljoen chronisch zieken in Nederland, zorg VS ook waardeloos | Bijlage 62 Gevaar vaccinaties | Bijlage 63: Gevaren antibiotica in vlees (artikel va Dr. Mercola) | Bijlage 64: Gevaren Testosteron behandeling | Bijlage 65 transvetten zijn de boosdoeners, verzadigde vetten zijn juist goed! (Dr Mercola) | Bijlage 66: Hippocrates Health Institute | Bijlage 68:NVWA hoge boetes voor gezondheidsclaims | Bijlage 69: Voor een gezond hart heb je gezonde vetten nodig | Bijlage 70 Eieren moet je bewaren op kamer temeratuur, niet in de koelkast! | Bijlage 71: Gevaren van niet gefilterd water | Bijlage 67:Boetes voor het zeggen dat iets buiten de farmaceutische industrie gunstig voor de gezondheid is | Bijlage 72 Vitamine D bronnen | Bijlage 73 Chiazaad voedingsinformatie | Bijlage 74: Voordelen van gefermenteerd voedsel | Bijlage 75 9 voedingsmiddelen die je nooit moet eten | Bijlage 76 Top 10 artikelen van Dr. Mercola van 2013 | Bijlage 77: Dr Mercola: De beste wapens tegen griep. | bijlage 78 The secret of longevity | bijlage 79 Het Grote Vaccinatie Debat 15 december 2013 | Bijlage 80 Lead Developer Of HPV Vaccines Comes Clean, Warns Parents & Young Girls It?s All A Giant Deadly Scam | Biijlage 81 How Grazing Cows Can Save the Planet, and Other Surprising Ways of Healing the Earth | Bijlage 82 De Verborgen Gevaren van Vaccinaties | Bijlage 83 CDC Admits as Many as 30 Million Americans Could be at Risk for Cancer Due to Polio Vaccine | Bijlage 84 We hebben 100 keer meer microben dan cellen in ons lichaam. De meeste helpen ons. Zullen we hun ook helpen? | Bijlage 85 Belang van licht en slaap | Bijlage 86 Artikel Dr Mercola over vergissingen in voeding die tot voedings tekorten leiden. | Bijlage 87 In Amerika beïnvloedt Junkfoodindustrie diëtistenopleidingen | bijlage 88 Dr Coldwell: Elke kanker kan in 2 tot 16 weken genezen worden | Bijlage 89: Want to Know over Tetanus | Bijlage 90: Dr. Russel Blaylock | Bijlage 91 Wat zijn opvliegers? | Bijlage 92, Dr Mercola: One in 25 Patients End Up with Hospital-Acquired Infections, CDC Warns | Bijlage 93 Dr Mercola Toxic Combo of Roundup and Fertilizers Blamed for Tens of Thousands of Deaths | Bijlqge 94 New Studies Show Optimizing Vitamin D Levels May Double Chances of Surviving Breast Cancer, Lower LDL Cholesterol, and Helps Prevent Autism | Bijlage 95, Dr.Mercola: How Vitamin D Performance Testing Can Help Optimize Your Health | Bijlage 96: Be Wary About This Food - It Can Wreck Your Ability to Walk, Talk, and Think | Bijlage 97 Gevaren van Vaccinaties (Mercola) | Bijlage 98: Ouders moeten geïnformeerd worden over de gevaren van vaccineren om een goede keus te kunnen maken | Bijlag 99: Zonnebrandmiddelen gevaarlijker dan zon als het gaat om huidkanker | Bijlage 100 Ignoring This Inflammatory Early Warning Signal Could Cost Your Life | Bijlage 101 Mijd Giffen, Niet Voedingsmiddelen! | Bijlage 102 Mentale rust | Bijlage 103: Voordelen van Kurkuma | Bijlage 104: Dr Mercola article Kruid tegen kanker | No Words | Bijlage 105: Dr Mercola: Sun , vitamin D and vitamin B3 crucial for longevity | Bijlage 106 Cowspiracy film en kritiek | Bijlage 107 Artemesia een effectief anti-malaria kruid | Bijlage 108, Chemotherapie is gevaarlijk | Bijlage 109 Canola oil, what is it, and is it good or bad for people? | Bijlage 110 Are peanuts good or bad for you? | Bijlage 111 Halloween recipes | Bijlage 112 Vaccinatieschade | Bijlage 113 Immigrants seek herbal remedies | Bijlage 114 more_doctors_confessing_to_intentionally_diagnosing_healthy_people_with_cancer | Bijlage 115 Dangers of vaccinating pregnant women | Bijlage 116 Omega 3-6-9 mengsel | Bijlage 117 Waarom er geen koolzaadolie zit in het omega 3-6-9- mengsel van de g4dv | Bijlage 118 Vaccinaties | Bijlage 119 Judy Wilyman, PhD on amti vaccination | Bijlage 120 Wetenschappelijke argumenten die de Keshe scam blootleggen | Bijlage 121 ECEH bacterie | Bijlage 122 grains | Bijlage 123 Make your own chocolate | Bijlage 124 Vaccine Violence | Bijlage 125 Italian court rules mercury and aluminum in vaccines cause autism: US media continues total blackout of medical truth | Bijlage 126 Dr Mercola: Vaccines and Neurological Damage | Bijlage 127 Why many doctors do not vaccinate their own children | Bijlage 128 These graphs show why many doctors don't vaccinate their own children | Bijlage 129 Leaflet Infanrix | Bijlage 130 Vaccine Madness | Bijlage 131 Japanse slachtoffers vaccin baarmoederhalskanker slepen overheid en farmareuzen voor de rechter | Bijlage 132 Pregnancy, labour, delivery and child care | Appendix 133 healing diet for our canine friends | Bijlage 134 Flowchart edible or non-edible | Bijlage 135 Keeping children healthy naturally | Bijlage 136 Vaccines and the Amygdala | Bijlage 137 Revolving door between politics and big pharma explained | Bijlage 138 Ingrediënten Vaccins | Bijlage 139: Medisch scheikundige geeft drie redenen waarom hij zijn kinderen niet laat vaccineren | Bijlage 140 Ryan's story | Bijlage 141 NVKP lezingen dr Hans Moolenburgh | Bijlage 142 HPV vaccine | Bijlage 143 Dr. Hans Moolenburgh over fluoride | Bijlage 144 Baby dies three days after getting six vaccines | Bijlage 145 Interview Trouw met Dr Hans Moolenburgh | Bijlage 146 Jacob van Lennep | Bijlage 147 Flow chart "to believe or not to believe medical or nutritional advice" | Appendix 148 The case experts make against vaccines | Apendix 149 Dr Mercola article: Experts admit Zika threat fraud | Appendix 150 Sudden deaths among health advocates | Appendix 151 Thimerosal | appendix 152 Herd immunity? | Appendix 153 Formaldehyde in vaccines | Appendix 154 Why doctor's say "Do not take the flu shot!" | Bijlage 155 Vaccineren? Natuurlijk niet! En wel hierom: | Appendix 156 Vaccine makers bypass WHO regulations | Bijlage 157 Het probleem van overbehandeling bij borstkanker | Bijlage 158 Chemotherapie vermoordt u | Bijlage 159 Borstbesparende operatie beter dan amputatie voor overlevingskansen bij borstkanker | Appendix 160 Vaccine induced bone fractures | Bijlage 161 hulpstoffen in Vaccins toegegeven door CDC | Appendix 162 meningitis: symptoms, how to prevent, how to treat | Appendix 163 Training of nutrtionists often shady | Appendix 164 Molecular Biochemist Dr.Lucija Tomljenovic, PhD, explains why vaccines not only don't work, but are extremely harmful and can be lethal as well | Appendix 165 CDC knew about MMR vaccine autism link as early as 1999, but covered it up | Appendix 166 Scientists at the vaccine safety debate January 2011 | Appendix 167 Vaccinated children 5 times more likely to contract auto immune diseases | Appendix 168 Before and after vaccine: this is what mass brain destruction looks like | Appendix 169 Hepatitis B | Appendix 170 Countries where vaccines are not mandatory and the nazi roots of vaccines and drugcompanies | Appendix 171 The dangers of soybean oil | Appendix 172 Vaccines do not protect against Measles | Appendix 173 HPV vaccine | Appendix 174 Hoogleraar Peter Gøtzsche over corruptie in de farmaceutische industrie | Appendix 175 Dr Arlan Cage | Appendix 176 How vaccines damage your immune system | Appendix 177 Vaccines are not tested properly | Appendix 178 Documentaries exposing pharma fraud | Appendix 179 Dr Suzanne Humphries | Appendix 180 Dr Russel Blaylock: Vaccinations can kill you or ruin your life | Appendix 181 Doctors who clearly explain why vaccines are neither safe nor effective | Appendix 182 Dr Sherri Tenpenny | Appendix 183 Alan Phillips attorney Vaccine Rights | Appendix 184 Dr Rebecca Carley | Appendix 185 Vaccines bargain basement of the medical industry, says Maurice Hilleman (who developed 36 vaccins) admits AIDS and Cancer causing virusses were added to vaccines | Appendix 186 Many independent studies show vaccine dangers, Damages paid by pharmaceutical companies for vaccine damahge | Appendix 187 The truth behind Vaccinations | Appendix 188: Guess what happened to Nazi war criminals responsible for the genoside of millions: After aquittal or a short prison sentence they went back to being CEO's for big Pharma! | Appendix 189: Mercola: What?s the Right Dose of Exercise for a Longer Life? | Appendix 190 What happened to Dr Mercola? | Bijlage 191: hoofd RIVM zegt Kindervaccinaties veroorzaken hersenvliesontsteking

Laatste wijziging op: 10-07-2013 00:53